::puteri puteri ku::

::puteri puteri ku::
dan satu masa nanti kita akan menoleh kebelakang mengutip masa-masa gembira yang telah kita lalui...

Khamis, 23 Ogos 2007

::greenday effect/dec3a/jul-nov07/220807::

22julai2007-malam sebelum tu nurull call dan beriye riye mintak aku pakai baju warna hijau, tanya pasal apa? katanya adalah untuk saja-saja menchapub. so tepakselah aku geledah lemari cari baju hijau. alamak baju hijau yang dia suruh pakai tu tak basuh lagi laaa bau pun dah macam belacan campur cencalok kalau aku pakai mesti dengan mak guard dan pak guard pak guard sekali pengsan huuuu.nasib baik ada lagi selai yang kire oklah boleh la pakai.
so hari tu semua orang pakai baju hijau walaupun peanut and awek pakai baju biru tapi still ada bunge hijau...nak menang jugak ambik laa ngko.. tapi sayang Jack takde...demam kesian Jack... ada lebih kurang setahun setengah aje dah aku boleh bersama diorang lepas ni samalah dengan yang telah lepas lepas...aku hidup dalam setiap tinggalan kenangan...DICom 2nd Batch, PIP 2002, SGC, Anak-anak Panggung...semua yang pernah menyerikan kolej ini... terima kasih

Tiada ulasan: