::puteri puteri ku::

::puteri puteri ku::
dan satu masa nanti kita akan menoleh kebelakang mengutip masa-masa gembira yang telah kita lalui...

Sabtu, 4 Ogos 2007

Cameron Highland

25 sampai 30 Julai dulu ktorg telah bercuti ke cameron highland. untuk menghargai khidmat faci yang melayan kerenah orientasi julai november 2007

best tu pegi sana tengok ajelah gambar gambar nih.. tapi kat sini duduk segari dua oklah tapi kalau nak duduk lama lama KO bukannye ade ape mende sangat pun takkan nak makan straberi memanjang ...hehehe
ini kat apartment hari pertama. sejuk tak payah isap rokok pun asap dah kluar. jakun jugak budak2 nih er... termasuk lah jugak pengiring nye hahahahaha
rupe rupenye kat sinilah kilang boh sama tue dengan umur aku huhu
tu gambar bile dapat subsidi duit rayatu. "...dihari raya yang mulia ini saya ucapkan selamat hari raya kepada mak abah dikampung dengan ucapan mak ayah Bob tak dapat balik raya ni kenang Bob dalam Rendang dan Ketupatmu..." cover album Adam album pertama berjudul Siapa lah aku Hafizudin. kulit buku Gerak Duduk Separuh karya Boss dan NAdia. untuk makluman pembaca jangan tiru aksi ini di rumuah. nasihat pakar diperlukan sebelum anda mencubanya. sekian terima kasih. aku tak berani komen gambar wan yang sedang dibawah pengaruh bunge ros itu...
kat sini memang cantik pemandangannye bak kata pepatah sesiapa yang bawak memory card kecik tu menangislah jawabnye... maka lahirlah ramai mat mat bunge yang posing maut untuk di isikan dalam friendster hehehe
ni ala ala nak buat cover album la gitu. tapi ada insiden lah masa aku amik gambar nih hehehe wan kedah tau macam mana seksanya hahahaha

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

huhu ngape tak ajak aku....huhu