::puteri puteri ku::

::puteri puteri ku::
dan satu masa nanti kita akan menoleh kebelakang mengutip masa-masa gembira yang telah kita lalui...

Rabu, 6 Februari 2008

::2008::

tahun baru azam baru semuanya baru... katanya lapan itu membawa tuah...ong... ntahlah aku cume percaya pada rezeki yang tuhan bagi... tahun ni aku rasa semua nya seperti biasa...semuanya bertambah... sayang kepada keluarga... kenalan dan sahabat... pengalaman... suka dan duka...semuanya bertambah... tapi satu yang pasti akan bertambah adalah umurku...tapi semakin hari ianya juga akan berkurangan setiap saat setiap detik setiap hari... cume hanya satu doa ku seharian untuk semua yang aku amat sayangi ... ku pohon sinar kebahagiaan pada setiap kalian.. amin... Wahai Tuhanku...apalah makna gembiraku jika yang tersayangku hidup dalam sengsara...berikanlah kami kebahagiaan dunia dan akhirat agar dapat kami terus menceritakan tentang rahmatmu ...Amin...

2 ulasan:

Feng berkata...

amin...

Feng berkata...

akum humam sahab,
thanks nway..
well actually dun get me wrong, i din mean tat i hate dis place even it brings me tears..however i cant simply hate n blame KPM.
it's just that maybe i need space to let it breath.
ye disini tempat dimana sy mengenali kamu yang ku gelar sir Humam dan insan2 laen yang mampu mengukir senyuman dibibir sy dan juga mampu buat sy menangis.
ya i will grow thru all tis.
yes kehidupan it's all about learning.. belajar tok jatoh dan blaja tok bangun, sy terus bjalan n sy ingin terus bjalan..
tp sy juga manusia lemah yg tkadang goyah dan tbabas dari landasan sebenar. but da good thing is i learn from it.
btw.. thanks again for such precious words from u to me, u are great man!